אודות

אודות המשרד

משרד עורכי דין אטקין חברון מציע שירותים משפטיים בשלושה תחומים באופן בלעדי ומקיף – משפט צבאי ובטחוני ובתוך כך דין משמעתי בצבא; משפט פלילי; משפט צבאי ובטחוני ובתוך כך דין משמעתי בצבא; דיני משפחה וירושה.

בראש המשרד עומדות עו”ד ליאור אטקין ועו”ד אריאל חברון המחזיקות בניסיון מצטבר של למעלה מעשור בהגנה על נאשמים במגוון רחב של עבירות פליליות וליווי משפחותיהם. בתום שירות בפרקליטות הצבאית ובסנגוריה הצבאית, חברנו יחד ואיחדנו כוחות במטרה משותפת להקים משרד שיעניק שירות משפטי חסר פשרות, מסור ויסודי לכל אחד מלקוחותינו.

כל לקוחות המשרד, ללא יוצא מן הכלל, זוכים שעניינם המשפטי וכל קו הגנה אפשרי ייבחנו באופן מקצועי ומעמיק, במטרה לתפור חליפה מדויקת למידותיהם. אנו נעמוד על מצבו המשפטי של כל לקוח לאשורו, ונבנה אסטרטגיה משפטית שמשקפת את הסיכונים והסיכויים הקיימים בדרך לתוצאה האופטימלית עבורו.

 

את משרדנו מובילה האמונה כי איננו מספקות רק שירות משפטי מקצועי, אלא ליווי וייצוג לאנשים, אשר פוגשים בנו בשעתם הקשה, בין אם נוכח הסתבכות בפלילים ובין אם במקרים של פירוק התא המשפחתי. אמונה זו מובילה אותנו להעניק ללקוחותינו, לצד הטיפול המשפטי המסור, גם מענה לצרכיהם הרגשיים והמשפחתיים אשר ברוב המכריע של המקרים שזורים אלה באלה.

משרדנו פועל בנחישות ואחריות למיצוי כל הליך רלוונטי החל מהליכי גישור, מו”מ או עריכת הסכמים וכמובן ניהול התיק עד תום בין כותלי בית המשפט.

מאז ומעולם פעלנו מתוך אהבה למקצוע בו אנו עוסקות ומותך אמונה לפיה יש בכוחו של השירות המשפטי שאנו מספקות לשנות גורלות. אנו מתחייבות לגייס את כל הידע והכלים שרכשנו במשך שנים של עבודה בשביל לרדוף אחר הצלחה עבור כל אדם שיפקיד בידינו את עניינו.

קחו רגע מזמנכם, חייגו אלינו, נקבע פגישת ייעוץ והיכרות ראשונית. יחד, נבחן את המצב המשפטי ודרכי התמודדות אפשריות ונבנה יחד אסטרטגיה מנצחת שתביא לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.